Puuh.

Äntligen färdig med min uppsats som skulle till BlindBengan. Jao, jag hade faktiskt hela 5 minuter till godo tills denna fredag skulle varit slut och därmed skulle ju tiden också varit slut men jag gjorde det...

Hade nationella idag då, jätte jätte trött när jag vaknade blev inte mindre trött för att det var alldeles vitt ute man kan ju bli deppad för mindre sen iväg till skolan, kallt överallt... Gjorde provet och av nån konstig anledning var alla Sp kvar tills tiden var slut medans alla Es hade gått för länge sen, antingen är dom bra och vi dåliga lr tvärtom.

Sandra hade bakat muffins som inte var muffins utan kladdkaka hur man lyckas vara så förvirrad som Sandra vet jag inte men muffins innehåller BAKPULVER, så du kmr ihåg tills nästa gång. Och då vet du kanske vad det är du bakar också, gottgott var det iaf (tredje gången hon förstör mitt nya liv). Så nästa gång du käkar muffins kanske det egentligen är kladdkaka...


Kladdkaka


Muffins
...jag förstår att dom kan
vara svårt att skilja på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0