Happhapp

Nu är det iaf så att jag ska till fjällen på nyår :D Dock inte samma ställe som sandra :/ men jag tror det blir rätt nice med lite skidåkning ;)

Jag har haft många drömmar om dig senaste tiden, varför vet jag inte, vi känner ju knappt varandra trots att du en gång var min bästa vän. Saknaden är väl större än jag vill erkänna för mig själv och trots det vågar jag inte släppa dig närmare. Du är som en vante, du behövs och utan dig känns det så hårt och kallt. Jag hoppas och vill att vi ska kunna reda upp det här för du ligger väldigt nära mitt hjärta trots att du inte vet om det...

image41

Funäsdalen                  

Kommentarer
Postat av: sändra

JAG VILL HA DIG I VEMDALEN ! ='(

2007-12-21 @ 21:06:03
URL: http://svb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0