Juldagen.

Denna dag måste vara den tråkigaste, finns inget att göra.. Jag har iaf varit duktig idag inte lika duktig som Sändry men nästan, jag var iaf ute och sprang förut.. Väldigt kallt och jobbigt, länge sen jag sprang men ja måste väl försöka nu lite innan Falun ;) På lördag åker jag till fjällen, peppa peppa peppa!

För alla som undrar vad Johanna fick i julklapp så var det:
Nordica Olympia GTS X4
Clinique high impact mascara
Glasfiberfil
Alla var där av Lauren Weisberger
Choklad a lá Merci
Underkläder
Presentkort SF
Smycken
Bodyshop presentkit
Pengar...

Kan vara något jag glömt men det tror jag inte iaf. Hoppas du fick något minst lika bra som jag fick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0