Jullov (lr är det särskrivning som gäller?)

Nu är det officiellt (vilket var ett väldigt svårstavat ord) jullov. Det känns rätt skönt fast man måste väl plugga lite iaf.. Iaf så skulle jag ju åka på avslutning imorse, nja det gick ju inte ens lite bra. Vaknade rätt tidigt och kände mig väldigt avslappnad för jag hade ju så gott om tid, men tiden gick och jag segade på å vips var klockan 10 shit springa till bussen nu då men då var det så sjukt halt höll på att bryta både det ena och det andra. Så när jag väl kom till Vivsta efter min promenad så var klockan 5 i halv 11när jag insåg att jag behövde pengar. Så in på Lidl för att få höra att det inte går att ta ut pengar där ( det går överallt men inte på lidl, fuck them). Sen jäkta till busshållplatsen där jag fick stå och frysa för bussen som skulle gått halv kom inte förrän kvart i vilket i sin tur gjorde att vi kom försent och fick springa för att inte bli utlåsta från den fantastiska showen. Jag fick uppfattningen om att den var väldigt svårförstålig om man inte går estet, för alla satt knäppt tysta utom esteterna som asgarvade sig igenom den. Jag förstår fortfarande inte vad som var kul. Jaja det var det för nu orkar jag inte skriva något mer just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0