Alla utom Sandra.

Ja precis så är det, alla är kär i Anton utom sandra och jag själv är mest kär i honom enligt henne.. fast då har vi ju även Åsa som är gudomligt kär. Fast det är nog bara när hon inte kan få upp sitt skåp, det brukar nämligen fastna ibland så att det varken går att få upp eller igen..

Jag ska skriva ett opinionsbildande tal för att övertyga min publik och ha många starka argument. Jag är inte så bra på det där med att argumentera för en publik det är ju så att jag knappt orkar prata för en större grupp, det känns ju bara jobbigt och obekvämt.

Kommentarer
Postat av: Åsaflåsa

Jahua vad gudomligt kär jag är i honom! Det är bara en sån attans otur att mit skåp är fixat nu :/ ;)

2007-09-28 @ 08:39:43
URL: http://asakempe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0