Denförstajulitjugohundraåtta.

Idag har jag jobbat.. Ah det kom inte som nån överraskning direkt (trött som jag är kan det smyga sig in ett och annat stavfel).. Min hero försvann, dom sa att han hade gått hem men jag vet inte alls. Aja iaf så var det just därför jag än en gång misslyckades. Jag råkade nämligen skära hål på en oöppnad petflaska. Inte bra, inte bra alls. Så jag fick mig en smärre chock när jag sog där och det sprutade och då menar jag sprutade dricka främst i mitt ansikte (Jordgubbssmak var det förövrigt) men även resterande del av min kropp fick sig en omgång samt allt som var bakom mig.. Ja jag är väl inte så bright när jag för att komma bort från strålen vänder mig om och därmed får även hela håret indränkt i joordgubbsluktande sockervatten, jag känner fortfarande hur klibbigt det var överallt fast efter ett tag så torkade allt och det fick ungefär samma effekt som hårspray.. Ja det var väl det mest spännande som hänt mig under den första juli 2008...


bjornpeterandjohn/Youngfolks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0