Lördag och söndag, sen kommer den jävla måndag.

Nu är det så att helgen officiellt över och jag har inte orkat plugga nått alls. Shame on me! Men ja har inte haft tid för det heller, varit med Cillduttan och Mörten. Trevligt värre. Plugg vecka framöver det drar vi en djup suck över. Sen ska ju halva skolan till Tyskland typ alla utom jag, ännu större suck. Sista spec id träning imorn, skönt det känns.. Känns som det är jätte nära, nu måste det bli sommarlov snart, även fast de innebär att det är 2 månader utan dig. Åsa min åsa snart måste vi ju åka och bada i havet :D

Förvirring.. Bella... Bella... BELLA!...voffvoff.

Skulle köpa/köpte en sjal idag, men nej man var ju verkligen tvungen att köpa ett linne/klänning för att få köpa sjalen , bajs nu har ja ett linne som är stort som en klänning som jag egentligen inte ville ha. Ännu en anledning till att aldrig handla där igen :|

Kände för en bild och jag hittade ingen annan...
image53

Jasonmraz/Wordplay

Kommentarer
Postat av: Åsa

Du och jag och cyklar och oxviken. :D:D

2008-05-25 @ 20:01:23
URL: http://asakempe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0