Nu skall jag berätta om.

Dagen då jag inte gjorde något vettigt alls. Började morgonen med aggresioner på alla som inte var på träningen. Det var bara jag som var där för dom andra hade åkt. Vad är de för stil liksom!? Sen blev jag väl iaf nöjd på Kenneth, tack så mycket, hoppas du inte ändrar dig nu då... Åkte därefter med 611 mot Timrå Centrum.I korsningen påväg ut från navet kör Tobbe förbi, damn kunde ju egentlgien åkt med honom ist för att trassla till allt med bussar hit och dit. Men iaf från Timrå centrum ska bussen mot vävland/edsgården gå kl 09.00, 09,07 började jag gå hem, tro int på fan att bussen kommer farande då så jag missar den. Språngmarsch till Lidl för att hinna med den efter den passerat örnen. Väl på bussen är mannen som kör väldigt väldigt otrevlig. Ok ja stog väl inte på busshållplatsen men hur skulle jag hunnit det ? Så för all del, passa er för den stora, stygga busschaffören! Väl hemma valde jag mellan att stressduscha och åka till skolan eller ligga på studsmattan och sola med en glass, dock blev det det första alternativet. Varför tänker ni nog nu, jo det ska jag säga er, jag är inte en skolkare, jag är duktig och går på alla lektioner. Det betyder också att ja alltså får behålla mitt studiebidrag en stund till iaf. Halvt sönderstressad men väl på skolan är lektionen inställd den med, varför gör man såhär mot mig egentligen? Jo vi var ju tvugna att äta pannkaka ist för att ha svenska ja men det var iaf en fair deal tycker jag. Pannkakan var god men det tyckte inte Åsa för det såg jag när hon rynkade på sin blodiga näsa. Jag tror inte att det är så många som tycker om skolmat överhuvudtaget. Efter att ha tjockat 3 pannkakor med sylt pinnade jag och flickorna flajs bort mot nästa buss. Alltså bussen mot City of Söråker. Vi skulle se på projekt redovisning och film. Daniel var bra på det där han, sen kommenterar vi inte de andra. Efter redovisningar och lite fika, dock ingen bulle skulle vi se på en liten film.. Vi såg på en väldigt bra film lite spännande sådär, inspirerande aja 21 var filmen iaf, synd för alla som inte orkade komma. Pilutta på er allihopa :P Sen så blev det äntligen lite solande i the City of Söråker i väntan på bussenbussen. Varför åker bussen ut till tynderö när det inte är någon som vill åka!?
Det tynger mig att säga det här men jag har fått ont i benhinnorna, väldigt ont. Typ så ont att jag bara vill lägga mig ner och grina och sparka i marken efter endast ett varv i spåret, vad är det för fel på mina ben :'( Hoppas det går över, gärna tills på onsdag (A)
image55

Jag har kommit på mitt projekt till trean. Happyface :*D
Peterbjornjohn/Youngfolks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0