NU.

Ja nu har jag bestämt mig för att det kanske är dags att blogga lite igen. Det är nog mest för att Åsa min åsa har klagat lite på min oförmåga att skriva här sen känns det väl lite lättare nu när det är vår och man har väl kanske lite mer att skriva om än när det är vinter.. Lr iofs vad vet jag, jo jag vet att alla har lämnat mig denna vecka för att ha sin prao. Det känns lite drygt nu när jag har en lite kritisk period nu.. Ja Åsa du vet vad ja syftar på, jag tror nog att sandra också vet vilket inte är så bra :) Hur kunde ni bara åka iväg nu? Gosh, you make me happy...

You make me happy,
You fill my world with hope,
You've changed my life In ways you'll never know....
You have a special way,
Of making me feel
Your soft and gentle smile,
Speaks to my heart in a thousand different ways...

Ja men det här går väl bra tycker jag :)

Jag var amitiös idag och gjorde klart hela natur uppgiften om blod och sen gjorde jag klar uppgiften om fett, labbrapport och 9 frågor.
Sen så letade jag och lina efter mannen med den till synes brutna nacken. Det såg lite konstigt ut men teorin var att han hade varit blyg när han var liten så han växte sådär. Aja får väl fråga någon dag, kanske fråga hur det är med fingrarna också :)

Jag hoppas du blir stolt över mig nu när jag har lagt ner så många minuter på denna blogg nu. Only for you Awsa ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag är jättestolt. Sötberg

2008-05-10 @ 21:49:35
URL: http://asakempe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0