Panik.

Jag har tappat det just nu viktigaste pappret i mitt liv och jag har letat precis överallt utan att finna det. Slutsats: det finns ingenstans helt enkelt. Men som tur är så har jag madde som har skickat alla frågor till mig, tack! Nu måste jag börja med uppsatsen iaf. Jobbigt men den måste verkligen göras.
Imorgon är det tydligen meningen att vi ska åka och kolla på en teater med klassen. Uppdatering om teatern kommer nog lite senare(kanske).

Helgen som var har iallafall varit en riktig mördar helg. Sprungit så mkt att jag fått träningsvärk under fötterna. Hur wierd är inte det? Jag har iaf aldrig varit med om det tidigare.

Det går inte längre att lägga in bilder i inläggen, vad gör jag för fel?
Mika/Ringring

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0