Värme och solsken.

Idag är det sommar. Kanske det bara är lite försmak av sommaren men det räcker bra för mig. Snart är det sommarlov också, vilken otur du. Funderar på att beställa massa sommarkläder från forever21, gillade dn affären när jag var i LA, fastän det är jättebilliga kläder är ju frakten och speciellt tullen som gör att det kostar.. Ja jag får nog fundera på det här ett tag. Måste ju få tag på ett par hängslen också så ja slutar tappa ner byxorna till knäna.

Måste göra psykologin nån gång också, gillar dock inte att bara sitta och läsa men det finns väl inget annat sätt när Bengt inte har nåra genomgångar :/ Nationella på fredag också känne inte så bra det.  Känner mig så trött, ja förstår inte vad det är. Träna orkar jag inte heller med, tappat motivationen eller något.

Nu har alla återvänt och på måndag blir allt som vanligt igen, det känns väldigt lättande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0